|
Post by Fjella on Sept 10, 2024 9:01:53 GMT 1
Eg stiller også denne sesongen med publikumstal for kampane i EHL og i 1. div, og også for Bambusaligaen.
Gjennom heile siste sesongen hadde vi ein herleg debatt om publikumstal, og for ein trivnad det var at så mange deltok! Mykje interesse skapte det òg at Nitten.no kom på banen med superoptimistiske tal og prognosar. Det fall diverre i min lot å få inn noko meir realisme i debatten.
Reknemåten av gjennomsnittet skapte noko forvirring. Skal vi bruke gjennomsnittet for laga eller det aritmetiske middelet for alle kampane. Utanlandske nettstader har brukt ulike måtar og rekne på. Dei har ikkje vore bevisste på skilnaden, naturleg nok for like mange heimekampar for laga gjev ingen skilnad; og eg finn ingen annan serie enn EHL med ein slik skilnad. Gjennomsnittet for laga gav i fjor eit snitt på 2035 mot 2042 for det aritmetiske middelet.
I fjor hadde desse laga 23 heimekampar: Storhamar, Vålerenga, Sparta, Frisk og Ringerike Og desse laga hadde 22 heimekampar Stavanger, Lillehammer, Stjernen, Comet og Lørenskog
Dei som i fjor hadde 23 heimekampar, skal etter planen i år ha berre 22, og dei som i fjor hadde 22 får 23 heimekampar. Slik var i alle fall reglane før, men dette bør sjekkast ved å sjå på serieoppsettet for i år. Oppfordrar folk her inne til å sjekke "sine" lag.
Dette vil føre til at gjennomsnittet for laga blir større enn det aritmetiske gjennomsnittet for serien - altså stikk motsett av i fjor. Eg vil vil bruke gjennomsnittet for laga fordi det kompenserer for skilnaden i heimekampar. I år vil det vera meg som er optimisten - det skal bli herleg!
I fjor opererte vi med prognosen for sluttresultatet. Eg hadde ein svært enkel modell der eg ikkje kompenserte for anna enn Hockey Classic. Kanskje skal eg laga ein meir komplisert og betre modell som tek med røynsler med varierande hockey-interesse gjennom året. Det vil krevje noko arbeid med å skaffe kunskapsgrunnlaget for dette.
I fjor var det fantastisk å fylgje den store auken i frammøtet på kampane. Kan hockey greie å auke publikiumstala endå meir denne sesongen? Vi får sjå.
|
|
|
Post by sorum on Sept 10, 2024 12:56:55 GMT 1
Desse laga får i år 4 heimekampar Storhamar, Vålerenga, Sparta, Frisk og Narvik og desse laga 5 heimekampar Stavanger, Lillehammer, Stjernen, Comet og Lørenskog Herlig med Publikumstråd! Men jeg skjønte ikke helt det du skriver her. VIF har i denne sesongen 23 hjemmekamper. Da har de 22 bortekamper. Mener du her hvor mange hjemmekamper lagene har i den 5. runden? Da skal VIF i så fall ha 5 hjemmekamper i den runden?
|
|
|
Post by kristianstokdahl on Sept 10, 2024 13:32:01 GMT 1
Blir nok vanskelig å følge opp fjorårets tall i år, dessverre, uavhengig av hvem som har 23 og 22 hjemmekamper i løpet av sesongen. Narvik vil ikke trekke like mye som Ringerike, Lørenskog skal slite med å trekke tall som i fjor, Comet bør nok gjøre det litt bedre om de skal opprettholde sine tall og ellers vil nok større avstand i nivå mellom alle grupperingene av lag i ligaen kunne gjøre seriespillet noe mindre attraktivt.
Så får man se om TV2 klarer å holde trøkket oppe og helst trøkke til enda mer for å kompensere for dette.
|
|
|
Post by Fjella on Sept 11, 2024 9:07:54 GMT 1
Desse laga får i år 4 heimekampar Storhamar, Vålerenga, Sparta, Frisk og Narvik og desse laga 5 heimekampar Stavanger, Lillehammer, Stjernen, Comet og Lørenskog Herlig med Publikumstråd! Men jeg skjønte ikke helt det du skriver her. VIF har i denne sesongen 23 hjemmekamper. Da har de 22 bortekamper. Mener du her hvor mange hjemmekamper lagene har i den 5. runden? Da skal VIF i så fall ha 5 hjemmekamper i den runden? Det vart diverre for dårleg presisering frå mi side i teksta. Det skulle stått heimekampar mot kvart av laga. Til dømes møtte Vålerenga Stavanger 5 gonger heime i fjor med den konsekvensen at Stavanger berre møtte Vålerenga 4 gonger heime. Dette er naturlegvis ikkje rettvist, men forbundet vil (ville i alle fall) over tid gjera det rettvist ved at dei laga som hadde 23 heimekampar ein sesong berre fekk 22 året etter. Eg har ikkje sjekka serieoppsettet for i år, såg berre etter kor mange heimekampar kvart lag hadde i fjor. Vålerenga hadde då 23 heimekampar og skulle etter reglane ha berre 22 heimekampar i år. Det er verkeleg dårleg gjort om det er så at somme lag over tid skal favoriserast på kostnad av andre lag. Det er fint om du sjekkar dette
|
|
|
Post by sorum on Sept 11, 2024 12:42:19 GMT 1
Jeg skjønner fortsatt ikke dette Fjella. Enten har man to eller man har tre hjemmekamper mot hver motstander. Ikke fire eller fem som du skriver. Eller hva menes egentlig?
"Desse laga får i år 4 heimekampar Storhamar, Vålerenga, Sparta, Frisk og Narvik og desse laga 5 heimekampar Stavanger, Lillehammer, Stjernen, Comet og Lørenskog"
"Til dømes møtte Vålerenga Stavanger 5 gonger heime i fjor med den konsekvensen at Stavanger berre møtte Vålerenga 4 gonger heime."
Det riktige er at i sesongen 23/24 hadde hadde Vålerenga bare 2 kamper hjemme mot Stavanger. Mens Stavanger hadde 3 kamper hjemme mot Vålerenga.
|
|
|
Post by Fjella on Sept 11, 2024 16:41:46 GMT 1
Jeg skjønner fortsatt ikke dette Fjella. Enten har man to eller man har tre hjemmekamper mot hver motstander. Ikke fire eller fem som du skriver. Eller hva menes egentlig? "Desse laga får i år 4 heimekampar Storhamar, Vålerenga, Sparta, Frisk og Narvik og desse laga 5 heimekampar Stavanger, Lillehammer, Stjernen, Comet og Lørenskog" "Til dømes møtte Vålerenga Stavanger 5 gonger heime i fjor med den konsekvensen at Stavanger berre møtte Vålerenga 4 gonger heime." Det riktige er at i sesongen 23/24 hadde hadde Vålerenga bare 2 kamper hjemme mot Stavanger. Mens Stavanger hadde 3 kamper hjemme mot Vålerenga. Nei, sorry dette gjekk ikkje bra for meg, men det er ikkje vanskeleg berre ein ser på alle kampane samla og summerer. I fjor hadde desse laga 23 heimekampar: Storhamar, Vålerenga, Sparta, Frisk og Ringerike Og desse laga hadde 22 heimekampar: Stavanger, Lillehammer, Stjernen, Comet og Lørenskog Dei som i fjor hadde 23 heimekampar, skal etter planen i år ha berre 22, og dei som i fjor hadde 22 får 23 heimekampar. Slik var i alle fall reglane før, men dette bør sjekkast ved å sjå på serieoppsettet for i år. Oppfordrar folk her inne til å sjekke "sine" lag. Sørum: Finn du at Vålerenga har 23 heimekampar i år også, er det oppsiktsvekkjande for då får Vålerenga denne fordelen to år på rad. NB! Startinnlegget mitt er endra
|
|
|
Post by Fjella on Sept 11, 2024 18:05:39 GMT 1
Blir nok vanskelig å følge opp fjorårets tall i år, dessverre, uavhengig av hvem som har 23 og 22 hjemmekamper i løpet av sesongen. Narvik vil ikke trekke like mye som Ringerike, Lørenskog skal slite med å trekke tall som i fjor, Comet bør nok gjøre det litt bedre om de skal opprettholde sine tall og ellers vil nok større avstand i nivå mellom alle grupperingene av lag i ligaen kunne gjøre seriespillet noe mindre attraktivt. Så får man se om TV2 klarer å holde trøkket oppe og helst trøkke til enda mer for å kompensere for dette. Eg trur du har rett i dette. Det blir nok venskaleg å sjå rekorden frå i fjor, men det burde ikkje vera umogleg heller. Det blir mellom anna spennande å sjå om Lillehammer greier å dra like mange som i fjor til Hockey Classic. Narvik hadde 789 i sesongen 2019/20, dvs. den einaste sesongen Narvik har spela i EHL utan restriksjonar på publikum. Det er eit godt stykke opp til Ringerike i fjor som hadde 1085. Eg vil tru at Narvik kan auke ein god del om det blir suksess med det laget dei har i dag. Vi bør vel kunne vente at Frisk i år dreg godt over 2000 som dei ikkje greidde i fjor.
|
|
|
Post by slasher on Sept 11, 2024 18:22:32 GMT 1
Vi bør vel kunne vente at Frisk i år dreg godt over 2000 som dei ikkje greidde i fjor. Ja, Frisk har virkelig potensiale til å trekke flere denne sesongen. 1. Fjorårets sinnssvake skadesituasjon gjorde at laget falt av før sesongen i det heletatt var i gang. Frisk lå nede på 7. plass etter mange runders spill, og skadesituasjonen så ikke ut til å bedre seg. De dårlige resultatene og dårlige utsikter trakk få folk. Da laget omsider fikk en full tropp, og resultatene ble bedre deretter, så kom også flere folk til hallen. I sluttspillet var det fulle hus i alle kampene. Jeg kan ikke se for meg at Frisk blir hektet av før vi er midtveis i oktober denne sesongen. 2. I år er Frisk velsignet med 3 hjemmekamper mot Storhamar, Vålerenga, Oilers og Sparta. Dette er kamper som normalt øker snittet. 3. Frisk har veldig mange lokale gutter i laget, så lokalidentiteten er stor. Budstikka liker jo dette, og lager gjerne artikler med disse. Jeg håper Budstikka øker sin dekning av Frisk Asker fremover, noe som også genererer flere tilskuere.
|
|
|
Post by sorum on Sept 11, 2024 19:16:34 GMT 1
Dei som i fjor hadde 23 heimekampar, skal etter planen i år ha berre 22, og dei som i fjor hadde 22 får 23 heimekampar. Slik var i alle fall reglane før, men dette bør sjekkast ved å sjå på serieoppsettet for i år. Oppfordrar folk her inne til å sjekke "sine" lag. Sørum: Finn du at Vålerenga har 23 heimekampar i år også, er det oppsiktsvekkjande for då får Vålerenga denne fordelen to år på rad. Det virker ikke å være noe system her. Har ikke sjekket alle klubber. Men VIF og Frisk som begge hadde 23 hjemmekamper i fjor har også 23 hjemmekamper i år. Mens f.eks Oilers som hadde 22 hjemmekamper i fjor har bare 22 hjemmekamper i år også. Ringerike hadde 23 hjemmekamper i fjor. Deres plass er jo overtatt av Narvik som har 23 hjemmekamper. Skulle man følge det vi tror er avtalen burde da Narvik bare hatt 22 hjemmekamper. Men, dette får vi jo ikke gjort noe med Vil tro at klubbene selv er opptatt av dette og at om de reagerte så har de snakket med Forbundet og fått en forklaring!?
|
|
|
Post by kristianstokdahl on Sept 11, 2024 19:50:01 GMT 1
Rare greier.
Men tilbake til antakelsen min, så har jo jeg Narvik på niende på tabelltipset mitt. Og uansett om de skulle gjøre det et hakk eller to bedre så hadde de jo et veldig bra lag og godt grep om sluttspillplassen i 19/20 inntil MS henta ei rekke som bortimot var seriens beste for å kapre en plass i sluttspillet som aldri ble noe av.
Jeg tror ikke Narvik vil være på det nivået i år, selv om det heller ikke trengs med den svake nedre halvdelen av tabellen.
Snittet deres vil jo med en ålreit sesong ligge rundt 800 tenker jeg. Og det er nesten 300 færre enn Ringerike.
Comet kan nok holde snittet sitt, særlig om det blir litt bedre sportslig i år som jeg tror. Men på Lørenskog blir det tilskuerras. Tipset mitt er maks 500 i snitt, over 200 færre enn i fjor.
Stjernen har aldri vært noe voldsomt publikumslag, og nyhallen står ikke ferdig i år for å si det sånn. De ramler fort et par-tre hundre ned fra i fjor de også.
Hockey Classic blir bra i år også. Lillehammer bedre nå enn i fjor. Lillehammer kan sånn sett også øke det generelle publikumstallet litt tror jeg.
Enig i at Frisk potensielt kan øke snittet sitt, og nede i bunnsjiktet havner de nok ikke. Men avstandene blir jo fort store opp til topptrioen. Det virker også som om at det skal litt til å få det jevne trøkket i hallen, de er mer glad i happenings i Asker.
Jeg tror det blir litt grått i Sparta i år også. Så hvis disse lagene taper en del hundre i snitt til sammen, og Storhamar, VIF og Oilers blir enda mer suverene enn i fjor, så blir det nok ikke noe lettere å fylle hallene deres i kamper der de er store favoritter mot nesten alle de andre.
TV2 har en stor jobb med å kompensere for nedgangen ved å ha gode sendinger og ikke minst spre hockeyen ut i mer enn bare hockeyfolkets kanaler. Jeg er litt spent på det. Oppkjøringen til årets sesong har vel ikke vitnet om noen økt satsing akkurat, men at de sender hele tre kamper i åpningshelgen på lineær tv er sterkt. Får de reklamert for hockeykampene og solgt produktet både i studiosendinger og underveis i direktesendinger fra fotball så er det ikke for sent å få det til minst like bra som sist sesong.
I tillegg håper jeg på seriøs og grundig hockeydekning på nett, og ikke en haug med facebookdelinger av ubetydelige, litt negativt ladede og konfliktfylte videosnutter fra kampene slik de har holdt på i perioder tidligere.
|
|
|
Post by Fjella on Sept 11, 2024 21:27:22 GMT 1
Dei som i fjor hadde 23 heimekampar, skal etter planen i år ha berre 22, og dei som i fjor hadde 22 får 23 heimekampar. Slik var i alle fall reglane før, men dette bør sjekkast ved å sjå på serieoppsettet for i år. Oppfordrar folk her inne til å sjekke "sine" lag. Sørum: Finn du at Vålerenga har 23 heimekampar i år også, er det oppsiktsvekkjande for då får Vålerenga denne fordelen to år på rad. Det virker ikke å være noe system her. Har ikke sjekket alle klubber. Men VIF og Frisk som begge hadde 23 hjemmekamper i fjor har også 23 hjemmekamper i år. Mens f.eks Oilers som hadde 22 hjemmekamper i fjor har bare 22 hjemmekamper i år også. Ringerike hadde 23 hjemmekamper i fjor. Deres plass er jo overtatt av Narvik som har 23 hjemmekamper. Skulle man følge det vi tror er avtalen burde da Narvik bare hatt 22 hjemmekamper. Men, dette får vi jo ikke gjort noe med Vil tro at klubbene selv er opptatt av dette og at om de reagerte så har de snakket med Forbundet og fått en forklaring!? Eg sjekka Storhamar og Sparta som også hadde 23 heimekampar i fjor, men desse to laga er ikkje så heldige som Frisk og Vålerenga, og må nøye seg med 22 heimekampar. Det er rart at dei laga det gjeld ikkje protesterer på dette, for dei må vel ha sett det eller vil koma til å sjå det. Kanskje kjem protesten snart?
|
|
|
Post by sorum on Sept 19, 2024 23:10:30 GMT 1
903 tilskuere i Nordkraft Arena når Vålerenga kom på besøk på den første EHL-kampen der siden 20/21 sesongen. Kapasiteten skal være 1050. Alle sitteplasser var utsolgt (700 har jeg fått høre). Men plass til flere på ståplass på de enkle stillas-tribunene bak målene. Narvik Hockey fikk før kampen en gave på 1,4 mill fra Sparebanken Nord-Norge. Til Lysanlegg, tribunefasiliteter og garderober. Denne støtten bidrar en god del på veien mot den planlagte anleggsutviklingen i hallen. – Budsjettet på det som skal gjøres er på 2,8 millioner. Det er også bygget en pub på tribunen som kan ta i mot 150 samtidig. På Hylla kan man også sitte og se kampen. På dette bildet ser vi hvordan det så ut i fjor www.facebook.com/photo.php?fbid=772402108238415&set=pb.100064058983316.-2207520000&type=3 Nå er det utvidet. Jeg fant ikke bedre bilde www.facebook.com/photo/?fbid=935294938615797&set=pb.100064058983316.-2207520000 Man ser nybygget i treverk over rundvantet.
|
|
|
Post by Fjella on Sept 21, 2024 8:28:12 GMT 1
Godt nytt !!!
|
|
|
Post by Fjella on Oct 13, 2024 9:42:27 GMT 1
Den fyrste femdelen av sesongen, dvs. 45 kampar, er unnagjort. Her kjem det fyrste publikumsoversynet for EHL.
1 Stavanger 3718 2 Vålerenga 3427 3 Storhamar 2869 4 Sparta 1862 5 Frisk 1692 6 Stjernen 1464 7 Lillehammer 1153 8 Comet 1027 9 Narvik 711 10 Lørenskog 622
Gjennomsnitt 1855
Som venta er det ikkje store endringar i rekkjefylgje frå tidlegare sesongar, men vi må likevel peike på den store nedgangen i oppslutninga om Storhamar. Klubben er no gått forbi av Vålerenga som så langt har hatt eit god sesong.
Det har knytt seg spenning til korleis nykomaren Narvik ville greie seg både sportsleg og med oppslutning. Ein må seia at det har gått betre enn venta. Som venta har Narvik lågare i oppslutning enn Ringerike hadde i fjor. Det må vi ta med når vi jamfører denne sesongen med den førre. Eg berre minner om at talet for Ringerike var 1085 - altså 374 fleire enn det Narvik har hatt som snitt så langt (her må eg berre få skyte inn at Ringerike har fantastiske 939 som snitt så langt i 1. div)
NR, Lag, 2025, +/-
1 Vålerenga 3427 330 2 Stavanger 3718 60 3 Comet 1027 -58 4 Stjernen 1464 -66 5 Lørenskog 622 -107 6 Frisk 1692 -305 7 Sparta 1862 -363 8 Storhamar 2869 -393 9 Lillehammer 1153 -575
Det er berre Vålerenga og Stavanger som har høgre snitt enn i fjor, særleg snittet til Vålerenga er imponerasne med fullsett arena i opningskampen. Vålrenga har vunne inn nesten like mange folk som serien har tapt på at Narvik har erstatta Ringerike. Nedgangen til Storhamar er utriveleg stort, men vi får håpe at det tek seg inn att i løpet av sesongen. Lillehammer har tept mest, men dette vil rette seg noko når Hockey Classic blir lagt til.
Ujamn serie kan kvele publimumsoppslutnaden, men resultata i siste serierunde viser at sjølv krystall-klare favorittar kan gå på tap.
Sinittet så langt i år er altså på 1855 mot 2035 ved slutten rekordåret i fjor - altså ei endring på -180.
|
|
|
Post by Fjella on Oct 13, 2024 10:34:33 GMT 1
Her kjem den fyrste publikums-prognosen for sesongen så langt. Eg tek utfordringa og prøver meg på ein prognose for publikumstalet basert resultata for 5 tidlegare sesongar.
Ein kan diskutere kvifor eg har valt akkurat 5, og eg skundar meg å seia at dette er basert på skjønn. Men sikkert er det at ein ikkje kan bruke for få sesongar, for då kan rein slump øydeleggje prognosen. Like sikkert er det òg at ein ikkje kan bruke for mange sesongar, for då må ein henta data frå lang tid attende. Det blir feil om føresetnaden har endra seg med tida. OK, eg har landa på 5.
Ideelt burde eg då bruke sesongane 2019/20 til 2023/24, men diverre, det går ikkje. Eg må sjølvsagt kutte ut koronasesongane. Dermed måtte eg starte med sesongen 2015/16 for å få 5 sesongar i alt.
Prognosar for heile sesongen:
I oppsettet nedanfor presenterer eg det som eg meiner er det beste estimatet for sesongen (Best prognose), og eit anna estimat som byggjer på at interessa for hockey ikkje endrar seg gjennom sesongen (Tradisjonell prognose).
Beste prognose Tradisjonell prognose Snitt så langt
1976 (-59) 1895 (-140) 1855 (-180) Alle tal er basert på: 45 kampar
Vi ser at den beste prognosen ligg langt over det som er snittet så langt i serien, nærare bestemt 121 over. Årsaka til det er at oppslutnaden tidlegare har vore låg for dei fyrste 45 kampane, slik at tala er justerte opp. Og dessutan er den venta auken på grunn av Hockey Classic lagt til. Der har eg vore noko varsam og berre rekna med at det kjem 9000 i år, mot drygt 10 000 i fjor.
Tradisjonell prognose er det som eg dreiv med i fjor, der Hockey Classic er med, men eg rekna med "flat" publikumsoppslutnad gjennom sesongen.
Konklusjon Når vi no jamfører med førre sesongen, må vi hugse på at det var ein rekordsesong. Det ikkje grunn til pessimisme, for om oppslutninga blir på 1976, som prognosen seier, er det nest best i historia til ti-klubbserien.
|
|