|
Post by mt on Jan 2, 2024 21:46:43 GMT 1
Svenskene ute og kjører mot Sveits! 2-2 med 9 min igjen av 3.periode og det er Sveits din er i dytten Posta utrolig nok (nesten )samtidig som deg. Telepati i praksis. 😂
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:04:28 GMT 1
Klart for SD.
Avgjørende vurdering av dommere med 2 min igjen. Etter å ha latt Sveits slippe unna med mye siste del av 3.periode omgjør de en 5 min for Spearing til en 2 min for slashing. Meg bekjent er det å bruke køllespissen definisjonen på spearing og det var da vitterlig det sveitseren gjorde, var ikke klar over at det var en vurderingssak...
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:04:52 GMT 1
Svenskene ute og kjører mot Sveits! 2-2 med 9 min igjen av 3.periode og det er Sveits din er i dytten Posta utrolig nok (nesten )samtidig som deg. Telepati i praksis. 😂 😵💫
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:07:26 GMT 1
Frustrerende å se Unger Sörum utpå for Sverige...
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:07:39 GMT 1
Men mye rot og slurv hos svenskene nå...
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:09:14 GMT 1
Dionicio hos Sveits er brutalt god.
|
|
|
Post by mt on Jan 2, 2024 22:10:30 GMT 1
Dionicio hos Sveits er brutalt god. Enig. Veldig god og herlige skudd.
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:11:50 GMT 1
Dionicio hos Sveits er brutalt god. Men der smalt han på en utvisning. Ikke greit å stå 3v3 i SD etter å ha klokka opp mot 30 min før i kampen..m
|
|
|
Post by mt on Jan 2, 2024 22:12:35 GMT 1
Men mye rot og slurv hos svenskene nå... De virker veldig shaky.
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:13:20 GMT 1
Og der! Sandin Pellikka. Sverige slapp med skrekken!
Litt irritasjon rundt en mulig offside i målgården der, men dommerne har nok sitt på det tørre der. Ingen direkte forstyrrelser an keeper og min marginalt med skøyter på linja.
|
|
|
Post by mt on Jan 2, 2024 22:14:47 GMT 1
….men som vanlig når alt kommer til alt. Sverige selvfølgelig og det etter en dårlig dommeravgjørelse.
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:16:39 GMT 1
….men som vanlig når alt kommer til alt. Sverige selvfølgelig og det etter en dårlig dommeravgjørelse. Hvilken av de mener du er dårlig? Utvisningen eller offside i målgård?
|
|
|
Post by mt on Jan 2, 2024 22:18:46 GMT 1
….men som vanlig når alt kommer til alt. Sverige selvfølgelig og det etter en dårlig dommeravgjørelse. Hvilken av de mener du er dårlig? Utvisningen eller offside i målgård? Utvisningen var soft. Offside i målgården skal jeg ikke si brennsikkert at det var, men det var i grenseland.
|
|
|
Post by tigern on Jan 2, 2024 22:28:42 GMT 1
Hvilken av de mener du er dårlig? Utvisningen eller offside i målgård? Utvisningen var soft. Offside i målgården skal jeg ikke si brennsikkert at det var, men det var i grenseland. Enig i at den er soft, men der og da er det klønete av sveitseren å få kølla opp der når han attpåtil havner på hæla. Svensken mister jo puck og dommer reagerer før han ser han får den tilbake, men ja, mange klarere å ta for før der. Svenskene burde vel starta med 3 min i PP i SDen der uansett... Offside i målgård er det ikke, han står ikke inne i målgården før han fører skøyta igjennom lufta når han trekker seg unna skuddet. Er ikke helt sikker på om han noensinne har en skøyte i feltet jeg. Men han er jo uansett aldri i kontakt med keeper, så den tenker jeg er relativt grei.
|
|
|
Post by mt on Jan 2, 2024 22:42:34 GMT 1
Ja, offside i målgården var det nok ikke. Han har kanskje skøyta så vidt innafor eller på linja. Generelt var det( eller virka som det var ) nervøsitet hos både dommere og Sverige i denne matchen. Sveits imponerte med en fartsfylt type hockey og et trøkk som man ofte ser at A-landslaget deres har.
|
|